دسته بازی پاپجی و کالاف دیوتی مدل CH15

قیمت عادی 280.000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

توضیحات

انتخاب یک دسته بازی حرفه‌ای برای موبایل مثل دسته بازی 6 انگشتی موبایل مدل CH15 برای کسانی که دنبال خرید این محصول هستند همیشه یک چالش تلقی می‌شود اما این بار می‌خواهیم یک دسته موبایل حرفه‌ای معرفی کنیم که علاوه بر اینکه طراحی زیبا و مدرنی دارد از مقاومت بالایی هم برخوردار است.در کنار همه‌ی این مزایا، قیمت آن هم قابل قبول است و با قیمتی بسیار مناسب می‌توانید یک جفت تریگر حرفه‌ای موبایل داشته باشید و با آن، همه‌ی انواع بازی‌ها از جمله بازی‌های معروفی مثل پابجی، کالاف دیوتی، ماینکرفت، موبایل لجند و انواع بازی‌ها را به صورت حرفه‌ای بازی کنید.این محصول منحصر به فرد دسته بازی 6 انگشتی موبایل مدل CH15 مغناطیسی است.

 

 

 

مشخصات فنی دسته بازی 6 انگشتی موبایل مدل CH15

اولین موضوع در مقایسه‌ی انواع تجهیزات و وسایل از جمله وسایل مربوط به موبایل این است که مشخصات فنی آن‌ها را با همدیگر مقایسه کنید. این دسته‌ی بازی از نوع دسته‌ بازی موبایلی 6 انگشتی است. وقتی می‌گوییم یک دسته بازی 6 انگشتی موبایل است به این معناست که 4 دکمه‌ی مجزا دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید با 6 انگشت بازی کنید چون علاوه بر 4 انگشت که روی دکمه‌ها قرار می‌گیرد 2 انگشت شست شما هم آزاد می‌شود و می‌توانید از آن‌ها برای بازی استفاده کنید.

موضوع دیگر این است که جنس این دستگیره از نوع پلاستیک فشرده (ABS) و آبکاری فلزی است. این موضوع باعث شده است مقاومت و استحکام دسته بازی 6 انگشتی موبایل مدل CH15 به اندازه‌ی چشمگیری افزایش پیدا کند.

  • قیمت مناسب و قابل قبول این دسته‌ی بازی
  • آبکاری فلزی روی آن
  • طراحی مدرن
  • سرعت واکنش خوب
  • و تجربه‌ی گیمرهایی که از این دسته‌ی بازی استفاده کرده‌اند و از آن راضی بوده‌اند

می‌توان گفت این دسته‌ی بازی ارزش خرید دارد و کیفیت قابل قبولی برای بازی‌های مشهور موبایل ارائه می‌دهد و حتی از آن می‌توان برای رقابت‌های گیمرها هم استفاده کرد. پس اگر می‌خواهید یک دسته بازی مقاوم و شیک برای بازی‌های حرفه‌ای انتخاب کنید، این مدل می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

مشخصات فنی

مشخصات

تعداد دکمه‌های جداگانه

4دکمه

سازگاری با

android و ios

نظرات

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دسته بازی پاپجی و کالاف دیوتی مدل CH15”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *