مخلوط‌ کن ‌قابل حمل Fresh Juice با ظرفیت 500ML

قیمت عادی 930.000 تومان

1 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

توضیحات

ابتدا بطری را شارژ کنید. شما می توانید با استفاده از کابل USB، بطری را به یک منبع برق متصل کنید. چراغ های LED روی بطری نشان می دهد که چقدر شارژ باقی مانده است. با یک ساعت شارژ، شما می توانید بیش از 15 وعده آب میوه تازه درست کنید.
سپس میوه ها و سبزیجات خود را انتخاب و شستشو دهید. شما می توانید از هر نوع میوه و سبزیجات که دوست دارید استفاده کنید. برای بهترین نتیجه، توصیه می شود که میوه ها و سبزیجات را به قطعات کوچک ببرید.
بعد از آن، درپوش بطری را باز کنید و میوه ها و سبزیجات را در آن بریزید. شما می توانید به مقدار دلخواه آب، شیر، عسل، دانه ها، گلاب، وانیل و چاشنی های دیگر نیز اضافه کنید. فقط مراقب باشید که سطح مایعات از خط نشان داده شده روی بطری بالاتر نروند.
یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ است که با یک کابل USB به راحتی شارژ می شود. این باتری دارای ظرفیت 24000 میلی آمپر ساعت است که می تواند با یک ساعت شارژ، بیش از 15 وعده آب میوه تازه درست کند. این بطری همچنین دارای چراغ های LED است که نشان می دهد که چقدر شارژ باقی مانده است. این بطری یک دستگاه کم مصرف و با دوام است که به شما اجازه می دهد تا هر زمان که خواستید، آب میوه های خود را درست کنید.

مشخصات فنی

مشخصات

ظرفیت بطری

500میلی لیتر

ظرفیت باتری

2400 میلی امپر

توان خروجی

65 وات

رنگ

نظرات

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مخلوط‌ کن ‌قابل حمل Fresh Juice با ظرفیت 500ML”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *