چشم بند و ماساژور چشم فیلیپس Philips PPM3101E Eye Mask Massager

قیمت عادی 3.480.000 تومان

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

توضیحات

چشم بند و ماساژور چشم Philips مدل PPM3101E یک کالای بسیار کاربردی است. این ماساژور دارای ۴ کاربرد ماساژ لرزشی، ماساژ داغ، ماساژ سرد و چشم بند است.
سرعت ویبره دستگاه ۷۰۰۰ لرزش در دقیقه است. دمای ماساژ گرم آن ۴۵ درجه است و آسیبی به چشم وارد نمی کند. برای ماساژ سرد نیز یک بسته ژله ای همراه دستگاه قرار دارد که کافیست قبل از استفاده ۳۰ دقیقه در فریزر بماند. همچنین طراحی سه بعدی آن باعث می شود نوری وارد چشم نشود تا خواب راحتی را تجربه کنید.
کمپرس داغ
در مود کمپرس داغ، گرمای ماساژور چشم Philips PPM3101E باعث آرامش چشم‌ها شده و جریان خون را بالا می‌برد. افزایش گردش خون در رنگ‌های اطراف چشم و خود چشم می‌تواند خستگی را از بین برده و به سلامت این نواحی کمک کند.
برخلاف بسیاری از ماساژورهای گرم، این دستگاه به چشم فشاری نمی‌آورد و با تغییر دما سبب ناراحتی نمی‌شود. دمای گرمای اعمال شده به چشم ها در این حالت مقدار ثابت 45 درجه سانتی گراد است.

کمپرس سرد
اگر به کمپرس سرد علاقه مند هستید، می‌توانید یک بسته یخ ژله ای تهیه کرده که بهترین راه برای از بین بردن پف و خستگی زیر چشم است. کافیست 30 دقیقه قبل از استفاده ایس پک را داخل فریزر قرار دهید.

چشم بند
کاربرد دیگری که می‌توانید از این دستگاه انتظار داشته باشید، استفاده به عنوان چشم بند است. طراحی 3 بعدی این ماسک اجازه می‌دهد تا به راحتی رو ی صورت بنشیند و جلوی نور را بگیرد. بنابراین می‌توانید با خیال راحت به عنوان چشم بند خواب از آن استفاده کنید.

مشخصات فنی

مشخصات

نظرات

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “چشم بند و ماساژور چشم فیلیپس Philips PPM3101E Eye Mask Massager”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *