موبایل

آموزش استریم با گوشی در آپارات، توییچ و دیسکورد

5
(1)

چگونه با گوشی استریم کنیم؟ برای استریم‌ با موبایل نیاز به چه تجهیزاتی داریم؟ اگر شما هم مشتاق هستید که برای یک بار هم که شده استریم را تجربه کنید، حتما این سوالات در ذهن‌تان مطرح شده است. استریم کردن ترند این روزهاست؛ اما معمولا نیاز به تجهیزات گران‌قیمتی دارد.

با این وجود، خوشبختانه هنوز هم می‌توان بدون تجهیزات اضافی و تنها با یک گوشی استریم را تجربه کرد. به همین دلیل استریم‌ با گوشی برای خیلی‌ها هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. اگر شما هم برای این تجربه جدید آماده هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

برای استریم با گوشی به چه امکاناتی نیاز داریم؟ وسایل مورد نیاز برای استریم با موبایل

استریم کردن یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین شغل‌هایی که این روزها بازار داغی هم دارد. در این شغل کافی است که شما یک محتوای ویدیویی را به صورت زنده با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. فرقی ندارد که محتوای ویدیویی شما چه موضوعی دارد. می‌تواند از نحوه بازی‌کردن شما ضبط شده باشد یا فیلمی از لحظات معمولی زندگی‌تان. با این وجود، ضبط یک لایو در اینستاگرام هم نوعی استریم با موبایل محسوب می‌شود؛ اما متاسفانه همیشه استریم کردن مثل به اشتراک‌گذاشتن یک لایو در اینستاگرام آسان نیست.

اگر قصد دارید که به صورت حرفه‌ای و باکیفیت بالا استریم کنید، باید پیش‌نیازهای زیر را در نظر بگیرید:

  • قبل از هر چیز به یک اینترنت پرسرعت و پرحجم نیاز دارید. در غیر ‌این ‌صورت اصلا نمی‌توانید استریم جالبی داشته باشید. به صورت دقیق‌تر سرعت آپلود اینترنت شما باید حداقل 1 مگابایت بر ثانیه باشد. (در ادامه آموزش استریم با گوشی توضیح می‌دهیم که چگونه سرعت اینترنت خود را چک کنید.) اینترنت TD-LTE یا 4G بهترین گزینه‌ها برای این کار هستند.
  • دومین پیش نیاز داشتن یک گوشی با CPU یا پردازنده قوی است. به خصوص اگر قصد استریم‌کردن بازی‌های خود را دارید. در این صورت پردازنده گوشی شما باید بتواند به صورت هم‌زمان برنامه‌ها و بازی‌ها را اجرا کند.
  • سومین پیش نیاز نصب یک نرم‌افزار خوب برای استریم است. خوشبختانه برنامه‌های زیادی برای استریم وجود دارند. فقط باید بدانید که هر کدام از این برنامه‌ها برای یک نوع استریم مناسب هستند. خوشبختانه برای استفاده از این برنامه‌ها باید مراحل تقریبا مشابهی را پشت سر بگذارید. پس اگر کار با یکی از آن‌ها را یاد بگیرید، برای استفاده از بقیه هم خیلی به مشکل برنمی‌خورید.
  • در نهایت شما باید کانالی را هم برای پخش استریم انتخاب کنید. یوتیوب، آپارات، توییچ و غیره در حال حاضر بهترین کانال‌های استریم هستند. احتمالا می‌دانید که از استریم کردن در یوتیوب حتی می‌توانید درآمد کسب کنید؛ اما متاسفانه در آپارات هنوز چنین امکانی وجود ندارد. ناگفته نماند که اگر به فکر استریم گیم و بازی هستید، باید رویTwitch تمرکز کنید که در حال حاضر محبوب‌ترین برنامه‌ گیمرهای دنیاست.

این پست چقد برای شما مفید بود ؟

برای امتیازدهی روی ستاره کلیک کنید

امتیاز دهید 5 / 5. تعداد امتیازات 1

تا الان امتیازی ثبت نشده اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *