موبایل

ترفند برای بازکردن قفل گوشی شیائومی با تماس اضطراری

3
(2)

فراموش کردن رمز عبور گوشی یکی از بدترین اتفاقاتی است که برای خیلی‌ها اتفاق می‌افتد. وضعیت زمانی بدتر می‌شود که از دیگران می‌شنوید، بدون حذف اطلاعات نمی‌توان قفل گوشی را باز کرد؛ مگر در مواقع خاص. حالا این مواقع خاص شامل چندین مورد می‌شود. یکی از آن‌ها زمانی است که به بهانه برقراری تماس اضطراری بتوانید قفل گوشی شیائومی خود را بشکنید.

در نظر داشته باشید که این ترفندها بازکردن رمز گوشی شیائومی با تماس اضطراری صددرصد جواب نمی‌دهند؛ با این وجود امتحان‌کردن آن‌ها ضرری ندارد. پس اگر رمز عبور گوشی خود را فراموش‌ کرده‌اید، با ما همراه باشید. امیدواریم با روش‌هایی که در ادامه به شما پیشنهاد می‌دهیم، بتوانید مشکل خود را حل کنید.

آیا شکستن رمز گوشی شیائومی با تماس اضطراری در همه مدل‌ها امکان‌پذیر است؟

ترفندهای بازکردن قفل گوشی بدون حذف اطلاعات در اندروید زیاد هستند. با این وجود، راحت‌ترین روش آن که بدون نیاز به نصب هیچ برنامه‌ای می‌تواند قفل گوشی شما را بشکند، استفاده از گزینه تماس اضطراری است. البته باید بدانید که این ترفند تنها روی گوشی‌های جواب می‌دهد که اندروید آن‌ها قدیمی است. در نسخه‌های جدیدتر با ارتقا اندروید تمام باگ‌های امنیتی هم برطرف شده است. بنابراین، خیلی بعید است که بتوان با این ترفندها به سایر قسمت‌های گوشی دسترسی پیدا کرد. با این وجود، توصیه می‌کنیم حتما این ترفندها را امتحان کنید. چرا که هیچ مشکلی برای گوشی شما ایجاد نمی‌کنند و به راحتی هم اجرا می‌شوند.

قفل گوشی شیائومی

این پست چقد برای شما مفید بود ؟

برای امتیازدهی روی ستاره کلیک کنید

امتیاز دهید 3 / 5. تعداد امتیازات 2

تا الان امتیازی ثبت نشده اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *