لوازم دیجیتال

چگونه ساعت اپل واچ را راه اندازی کنیم؟

5
(1)

چگونه ساعت اپل واچ خود را راه اندازی کنیم؟ آیا برای راه اندازی اپل واچ الزاما نیاز به گوشی آیفون یا اپل آیدی داریم؟ حتما شما هم مشتاق هستید که هرچه زودتر از اپل واچ خود و امکانات شگفت‌انگیزش لذت ببرید. با وجود این باید بدانید تا زمانی که ساعت و آیفون را به درستی با هم همگام نکنید، نمی‌توانید به تماس‌ها یا پیامک‌های خود پاسخ دهید یا به سراغ امکانات دیگر ساعت خود بروید. پس هرچه زودتر دست به کار شوید و مراحل زیر را به صورت گام به گام با ما طی کنید.

مرحله اول راه اندازی اپل واچ؛ شارژ ساعت

قبل از شروع باید اپل واچ خود را شارژ کنید. ممکن است فرایند همگام‌سازی برنامه‌ها و اطلاعات بین آیفون و ساعت طول بکشد. به همین دلیل باید اپل واچ به اندازه کافی شارژ داشته باشد تا در این حین خاموش نشود. می‌توانید ساعت خود را روی شارژر هم قرار دهید؛ اما در بعضی از مراحل بهتر است که اپل واچ را روی مچ خود بسته باشید. پس صبوری کنید و منتظر بمانید تا ساعت شما حداقل 50 درصد شارژ شود.

مرحله دوم راه اندازی ساعت اپل؛ قراردادن در کنار آیفون

 اگر اپل واچ خود را از قبل روشن نکرده‌اید، دکمه زیر تاچ دیجیتالی آن را فشار دهید و نگه دارید. منتظر بمانید تا لوگوی اپل ظاهر شود، سپس انگشت خود را از روی دکمه بردارید. چندثانیه بعد پنجره‌ای با پیغام «Bring iPhone near Apple Watch» روی ساعت شما نمایش داده می‌شود.

حالا کافی است که صفحه آیفون خود را روشن کرده و آن را در نزدیکی ساعت نگه دارید. پنجره‌ای روی گوشی آیفون شما ظاهر می‌شود. برای شروع همگام‌سازی ساعت و آیفون، باید گزینه Continue را لمس کنید.

مرحله سوم راه اندازی اولیه اپل واچ؛ همگام‌سازی با آیفون

در این مرحله روی صفحه ساعت شما عکسی شبیه به کهکشان دیده می‌شود که عملکردی مثل کد QR دارد. باید دوربین آیفون خود را به سمت این تصویر بگیرید تا فرایند جفت‌شدن دو دستگاه ادامه پیدا کند. دقت کنید که تصویر باید کاملا در میان قاب دوربین قرار بگیرد تا اسکن شود.

اگر به هر دلیلی نتوانستید تصویر را اسکن کنید، باید روی گزینه Pair Manually در صفحه آیفون ضربه بزنید. این گزینه برای جفت‌سازی دستی آیفون و اپل واچ است. اگر این گزینه را انتخاب کنید، در ادامه از شما اطلاعاتی درخواست می‌شود. این اطلاعات را که شامل نوع و مدل اپل واچ است، می‌توانید با ضربه‌زدن روی آیکون “i” روی صفحه ساعت پیدا کنید.

این پست چقد برای شما مفید بود ؟

برای امتیازدهی روی ستاره کلیک کنید

امتیاز دهید 5 / 5. تعداد امتیازات 1

تا الان امتیازی ثبت نشده اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *